Årets händelse!

Fröken Andersson har lagt ner extremt mycket effektiv tid åt att plugga idag, det har aldrig i världshistorien hänt! Jag är stolt över mig själv:D Keep up the good work! Dock har jag insett att det är inte guds mening att jag ska vara en ordentlig flicka. Jag tänkte att jag för en gångs skull verkligen ska va i tid efter sovmorgonen idag, och eftersom vi hade idrott så kunde jag likaväl komma i idrottskläder. Tji fick jag för det, för trots att jag var i tid faktiskt så började vi inte förrän tio minuter för sent då Dan va sen, och sen skulle vi ha information och droger och alkohol, vilket innebar att vi inte behövde ha idrottskläder alls med oss. Just my luck.
Haha, sms kan va roligt ibland..
-Eyy bonde, odlar du något idag?
-Japp, cannabis står på schemat, 25:-/3kg
Jag insåg nu när jag skrev det att.. Man måste nog fatta sammanhanget för att det ska va kul, men ändå ;d

Update! TITTA!!!!! http://se.youtube.com/watch?v=A997EJtK6Gg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0