dålig

Dålig uppdatering sen helgen måste jag säga, förlåt mig för det! De va i alla fall trevligt i vanlig ordning, och en aning segt i söndags. Igår var jag och mamma iväg en sväng i Jönköping för att äntligen lämna in mitt ps3 på lagning. Det är störande, jag använder inte det flitigt varje dag, men när man väl ska använda det så tycker man ju att det borde fungera. I detta fallet fixade inte apparaten att läsa skivor längre. Sedan var vi iväg på a6 och Ikea en sväng. Jag hittade en suuuuuuuperfin kjol till tomte! :D:D Jag blev verkligen asnöjd. Sen hittade jag faktiskt årets första julklapp också, keep up the good work Frida! ;) Jag och min kära mor har en tendens att kunna bli ganska rejält irriterade på varandra, jag tror vi är för lika helt enkelt.. Men jag kan inte neka till att vi egentligen har väldigt kul för det mesta! Bilresor hem brukar kunna bli extremt roliga och händelserika! haha :)
Jag blev för övrigt utmanad av Björk i någon listgrej

Blev utmanad av http://nickesnickare.blogg.se/ att fundera på följande julklappar:

Tre hårda klappar:
1. Tavellist att hänga ovanför sängen
2. Jag vill ha tillbaka mitt ps3 igen
 3. Oj, det är svårt.. Nya osöndriga stålhättakängor i brist på annat?
Tre mjuka klappar:
1. Skjorta, alternativt pengar till kläder
2.  Schnööö
3. Uhm.. Jag vet inte :s
Viktiga klappar:
1. Jag skulle föredra att få ha kvar mina vänner
2. Stålhättaskorna tror jag
3. .... Vad finns det mer för viktiga julklappar? :o

I min tur utmanar jag Jos

Kommentarer
Postat av: Josie

Ojoj, din goding :) Du utmanar mig? <3

2008-12-09 @ 17:17:27
Postat av: Josie

Ojoj, din goding :) Du utmanar mig? <3

2008-12-09 @ 17:17:40
Postat av: Josie

Ojsan igen, det blev visst två kommentarer, haha. <3

2008-12-09 @ 17:18:29
Postat av: henke

2an där var jävligt bra frida tror du lär dig, för stålhätta känger är alltid bra att ha :)

2008-12-09 @ 18:54:28
Postat av: Frida A

japp josie, du är utmanad!;) <3

2008-12-09 @ 21:28:59
URL: http://anderssonfrida.blogg.se/
Postat av: Frida A

vadå lär mig? jag har haft stålhättakängor i stallet i flera år;)

2008-12-09 @ 21:30:03
URL: http://anderssonfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0