Hmmpf..

Vi fick ingen sovmorgon, men ändå gör vi ingenting? Vi får välja precis vad vi ska göra fram till halv elva. Det slutade med att vi har en tjej som står framme vid tavlan och kör frågesport med dom som vill. Jag personligen hade hellre föredragit min varma älskade säng. Men smaken är som baken. Till på köpet tänkte jag mig inte för någonting, vilket innebar att jag lämnade min dator hemma. Men som den ängel hon är Monika så fick jag låna hennes medan dom är iväg och övar till deras dans :) Thank you my dear!


Kommentarer
Postat av: Josie

Sovmorgon - JA TACK! :)

2008-12-17 @ 10:11:31
Postat av: Frida A

HELL JA!:) <3

2008-12-17 @ 16:37:18
URL: http://anderssonfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0