Tomte!

Japp, tomte stod på schemat idag! Men jag ska ärligt säga att förfesten va bra mycket mer tempo i än va det va i själva parken, tack Kalle för det! Sen är det givetvis mycket trevligare med folk hemma hos en när man ska göra sig i ordning, än att vara själv :) Så tack M&M och även Olivia för det. Sen blir jag så jäkla lack på en del saker. Jag hade inte mer än hunnit in till parken och iväg till toaletten förrän jag kände hur någon var i min väska och rotade. Tack gode gud för att jag hade alla mina värdesaker någon annan stans, så jag vände mig om helt sonika och frågade vad det va som hände egentligen. Till svar fick jag
-Nej men assuh shiiiiet, du vät, jag är full, jag vet inte vad jag göör, sånt händer jämt mannen!
Bara just det svaret fick mig att nästan krypa ur mitt eget skinn. Det var den värsta sämsta jävla bortförklaring jag hört. Nästa sak jag fick höra var;
- Öhh assuh, va händer här va? Du vet, jag gillar inte när folk bråkar med min kompis?!
Jasså jag bråkar? Bara för en enda fråga, som berörde mig själv mer än alla andra? Det är konstigt, att ni ALLTID behöver era kompisar som hjälper er ur  "knipor", som tar stryk istället för er. VÄX UPP! Jag är rejält trött på er, och jag menar det verkligen.

Kommentarer
Postat av: wafferules

du har så j__la rätt!!

2008-12-20 @ 00:29:01
Postat av: Frida A

alltid!;) haha

2008-12-20 @ 15:15:51
URL: http://anderssonfrida.blogg.se/
Postat av: Moa

Kul hos dig, roligt att vara flera stycken & gatljusen och allt ;) haha

2008-12-20 @ 16:27:59
URL: http://moasamuelsson.blogg.se/
Postat av: Frida A

hahaha, de va kul att ha er här du!:D maybe, vi kanske kan göra något på lovet?:) <3

2008-12-20 @ 16:33:39
URL: http://anderssonfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0