Frankrike

jo, de va helt kanon faktiskt! jag orkar inte skriva om allt, men de blev mycket vin och mycket god mat :) dock inte lika bekväma sängar, så jag är glad att vara hemma och få sova i min egen. vi kom hem på fredagskvällen och på lördag vid lunch bar det iväg till bolmen, där det börjades rätt tidigt faktiskt.. sen iväg till tiraholm, med bra ös! de va en kanonkväll, men de va inte mycket aktivitet i stugan på söndagen må jag då säga! förutom på björn, han va pigg och glad som en lärka, och lyckades blåsa rätt bra i den där alkomätaren, men även han tonades ner framåt sen eftermiddag, haha. vi åkte hem tidig kväll, och jag slocknade rätt fort, och kom upp idag, och insåg att jag likaväl kunde börja göra mig i ordning direkt, då vi skulle till bolmen idag igen och fira henke. vi fikade lite, och kom fram till att vi skulle åka en sväng, så det blev efter några om och men från björn och fidde som skämdes en aning (kanske inte så konstigt?!)  mat i tiraholm. jag ska va ärlig och säga att jag tror aldrig jag har sett min bror så generad innan, för han är inte direkt typen som skäms för sig om man säger så! man kunde målat en hel ladugård röd om man så hade velat, haha. maten var dock väldigt goooooooooood, och senare åkte vi hem. nu sitter jag här och funderar på om jag ska ta sängen eller gå ut till far vid tv:n. det får nog bli det sistnämnda. sen får vi ju inte glömma att linda äntligen har semester nu!  yeeha! :)



Over and out,  
-F

Kommentarer
Postat av: Åsa

När är det dags för en uppdatering?

2008-09-13 @ 09:24:41
URL: http://asabackhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0