Tisdag,

Kom hem nyss från amv och ska äta fort för att sedan åka vidare iväg till skjutbanan. Det ska bli intressant och se hur många kommentarer och gliringar man får från Conny och herr Besserwisser idag, eller ja, nä.. Blä för det.  Men iaf, när jag satt där uppe på amv innan så fick jag ett sms av Linda, hon fick jobbet på Mattssons! Jippi! Jag är glad för hennes skull. :) Sen jag fick mitt kuvert från gymnasiet igår, och jag kom in. Det kändes kanon för jag har verkligen ingen lust att gå något annat program än det jag ska gå! Så det blir nog bra :)





- F


Kommentarer
Postat av: Sandra

hej, va kul att du kom in ;P har äntligen fått hem min älskade vovve:D Saknar dig!!:)

2008-07-01 @ 19:03:03
URL: http://sandrasiljeholm.blogg.se/
Postat av: Frida

ja, jag är jätteglad över det! aaaaaw, då får du ta kort på den, för jag vill se den :) I MISS YOU TO!

2008-07-01 @ 21:08:35
URL: http://anderssonfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0