Jobb och städning

Yes, det är vad som har stått på schemat idag. Det är verkligen skittråkigt att jobba, men pengarna är inte helt fel! Det är ju trots allt bara en knapp arbetsvecka kvar innan det är semester, och sen åker vi till Frankrike på måndag. Det ska bli så sjukt kul! Jippi! Men så strax efter lunch idag tog delar av det jag håller på med på Amv slut, så jag åkte hem och städade. Precis lagom till att jag var klar och skulle skaka mattorna och lägga ut dom igen så öppnas en av dörrarna till skänken där mamma har sina glasvaser och grejer, och en stor jävla vas ramlar rakt ut på klinkergolvet och landar.
I tusen bitar. Så jag fick snällt ta fram dammsugaren igen och dammsuga igenom nästan fyra rum för att få bort allt glas, och nä, jag var inte direkt glad. Men iaf, nu är det färdigstädat och mamma blev glad så nu är jag nöjd :)  Tänkte dra mig en runda ner till stallet nu och motionera Cantus en aning, det behöver han! Han ser ut som en tunna.. Haha!



Ciao!

Kommentarer
Postat av: Hang

Du var med i tidningen idag ;D

2008-06-30 @ 19:33:22
URL: http://hang.blogg.se/
Postat av: Frida

hahaha, jag vet! ;P vi var ju med i midsomras på stora bilder i tidningen, och så valde dom en bild därifrån bara för det. Usch för det :)

2008-06-30 @ 20:30:30
URL: http://anderssonfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0