På lördag,

smäller det!  Eller ja, vi åker iväg några tjejer till halmstad och äter god mat och tittar på sex and the city, sen får vi se vart det bär hän. Det ska bli kanonkul iaf! Jag kom hem från Alex för en stund sedan, jag tycker det är dags att bjuda igen till Åsa för förra helgen, så det är vad som är fixat! För övrigt va förra helgen helt kanon, trots lite turbulens och grejer, men jag är så otroligt glad över att det löste sig!! Jag har haft så dåligt samvete över det, så det är en väldig lättnad. :)
nehe, nu tänkte jag gå och packa inför imorgon, ha det bra, för det ska jag ha!




Over and out


Kommentarer
Postat av: Åsa

Sorry för det, vi får ta igen det i helgen! Ha det ice i Motala!

2008-06-26 @ 22:14:27
Postat av: Frida

äsch, det är löst nu ju?! ;D det är huvudsaken. och tack!

2008-06-26 @ 22:17:34
URL: http://anderssonfrida.blogg.se/
Postat av: älinpälin

ska kolla på sex and the city idag.. fast serien. :) Och jag tror DU menar att ni ska se på filmen^? ^^

Postat av: Frida

aha ;P haha, japp, det gör jag.. har du sett den?

2008-06-26 @ 22:21:36
URL: http://anderssonfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0