äntligen!

Nu är det snart heeeelg! :) allra helst skulle jag vilja hem på en enda gång! Det blir full fart när mamma väl hämtat mig. Först ska jag äta, sen måste jag packa och svida om, och sen bär det iväg till Dannäs. Så här taggad för jakt har jag inte varit på länge! :) Det ska bli riktigt kul. Vädret är kanon dessutom, kallt men soligt, så nu vädergud, nu är det dags för snö! :D
Vi hade bland annat pingis på idrotten idag, det är en fisig sport tycker jag. Mestadels bara för att jag är totalt superkass på pingis, men ändå. Jag är kass på alla bollsporter, förutom möjligtvis innebandy. Sedan som fys skulle vi dansa, japp ni läste rätt, DANSA oss igenom gympsalen, och tillbaka. I vanliga fall brukar vi göra situps, armhävningar, rygglyft och allt det där skräpet, så de va lite skillnad måste jag säga! Dock var fick man inte riktigt samma partystämning som krävs för att det ska bli riktigt kul, men det blev en del skratt ändå! ;)




Kommentarer
Postat av: Frida

Jag ägde på pingisen ;) haha.



Jag tkr att fysen idag var riktigt kul ;D



<3

2008-11-21 @ 14:51:32
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Jos

En fisig sport är vad det är, där fick du till en bra beskrivning! Ha en trevlig helg! :* <3

2008-11-21 @ 20:38:13
Postat av: Frida A

hahaha, jo visst va de väl kul! ;) <3

2008-11-23 @ 08:47:28
URL: http://anderssonfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0