"du kan ge utan att älska, men du kan inte älska utan att ge"

Min träningsvärk som jag hade förberett mig för kom på ett helt oväntat ställe. Inte i benen (dom är bara en aning .. avslagna?) och inte i rumpan heller. Den sitter nämligen i axlarna och går upp på båda sidorna av halsen?! Vad i hela friden har jag gjort som gjorde att det blev så? Så mycket spände jag mig väl ändå inte? Men i alla fall, hellre där än i benen!
Denna helgen har varit roligast på länge, jag trivs så jäkla bra i "såna här" sällskap. När de flesta hade gått och lägga sig i lördags fick vi ett ryck vi som satt kvar vid köksbordet. Vi hittade farfars gamla bandspelare bakom tv:n med ett gammalt inspelat band med namnet "buggmusik från -94" Den ställde vi sedan på golvet vid köksbänken och vred upp på full volym! Det slutade med att dom flesta satt och sjöng, och ju längre tiden gick, desto mer tävling i vem som skrek högst blev det, haha! :D  Vi diskuterade även det här med att ragga på krogen. Det blev ett hett samtalsämne med många olika åsikter, men en norrlänning som var med där kom ändå med den bästa kommentaren! "att ragga på krogen är ungefär det samma som att äta ur en aladdinask. Dom goaste går alltid åt innan man hinner dit och till slut finns bara dom spritfyllda äcklena i hörnen kvar!" Jag tror aldrig jag skrattat så mycket under en helg som jag lyckats med nu! :)

-Frida' :)



Kommentarer
Postat av: Frida

Låter härligt det Frida! ;D Miss you <3

2008-11-25 @ 11:27:17
Postat av: Frida A

Frida? ;p josefine? :) <3

2008-11-25 @ 11:47:31
URL: http://anderssonfrida.blogg.se/
Postat av: Jos

Hahaha, what? Hur kom Frida dit? Det är något konstigt med dessa kommentarer ;O Ibland så försvinner namnet helt och hållet.

Men du kunde ju lista ut att det var jag ändå, haha. puss <3

2008-11-25 @ 22:06:20
Postat av: Frida A

ja det är lite småskumt;d hahaha, ja ibland funkar min slutledningsförmåga!:D <3

2008-11-25 @ 22:36:31
URL: http://anderssonfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0