En lördag

Jag vaknade törstig och extremt seg sen i fredags, gick till stallet och var ute en sväng med Sofia och Ulrika. Ulrika har nu övertalat mig att följa med henne på spinning (?!) haha. Vi får väl se hur det går.. Sen va vi i Värnamo och bowlade senare på kvällen. Tro det eller ej, men jag kom faktiskt tvåa sista omgången! Och näst sist allt som allt, haha.. Jag är rent ut sagt skitkass på bowling! Och så typiskt, min första strike på EVIGHETER räknades inte, för där fanns någon sån där gräns för övertramp. Jag var helt överlycklig och när jag vände mig om så skrek alla FAIL.. Hmmpf! Elakt. Någon sån grej fanns aldrig i Gislaved! Äsch, det går bättre nästa gång. Tror jag..
Nu ska jag äntligen iväg på julmarknad! iiiwh! Ja jag vet, det kanske är lite tidigt, men ändå :D Det ska börjas i tid!
Jag har för övrigt varken bilder sen igår eller i fredags, vi får väl se om de dyker upp sen någon gång..

FRIDA'♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0