hahaha!

Jag satt och tänkte igenom veckan ganska nyss, och kom att tänka på en rolig sak som hände. I tisdags morgon vaknade jag av att Sandra sa lite hysteriskt att vi hade en fågel inne i mitt rum som flög runt. Jag tänkte inte så mycket på det utan tänker mer att "jo men Sandra ser säkert till att den flyger ut genom den lilla glipan som va i fönstret", men av någon anledning tittade jag ner på henne och insåg att hon hade krupit ihop som en boll och gömde sig under täcket "för att hon hatar fåglar" ;)  så jag tänkte att jo men då kan jag väl göra likadant då, så jag gjorde det och fågelstackaren hittade ut till slut av sig själv. Sen pratade hon med hennes kära mor och berättade glatt vad som hade hänt, och när hon lagt på berättade hon för mig vad Ylva sagt, och jag trodde jag skulle få kramp i magen av allt skratt, hahaha!
Ylva- Va det en sån där talgoxjävel?!?
Det var hennes kommentar, och jag ser henne framför mig med den norrländska dialekten och allt inblandat :D det är lite roligt att höra en mamma säga något sånt, när jag vet att min egna mamma är så fågelkär så jag vet knappt om de finns någon värre?! Hon skulle aldrig få för sig att tala illa om fåglar.. Möjligtvis nötskrikor, men inte mer :)   ja jesuses, de har då varit en kanonvecka!

Lady Gaga - Pokerface
Dixie Chicks - Traveling Soldiers


-Frida


Kommentarer
Postat av: sandra

Hahah ja nu lite sen med kommentaer men men... Mamma skrattade ganska bra efter jag berättade det där sen när jag kom hem ;D hihi Tack så mycket för den veckan :D löv ya!<3

2008-11-08 @ 12:20:12
URL: http://sandrasiljeholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0