hål, igen

Andreaa är icke här idag, så nu blev det hål igen.. Jippi! Jag sitter här och visar mina seriösa poetiska kunskaper tillsammans med Moa. Jag är förvånad, att jag kunde prata visste jag, men det här? "Moa, du är min julgransstjärna, du skrattar så gärna!" Ja hua ja, jag tror jag ska skriva en poesibok ;) Det är då inte svårt att sysselsätta sig och ha kul i den här klassen när man inte har något att göra måste jag säga! Kul jul :) Japp, jag är trött, extremt trött!
För övrigt går det framåt med mitt hemska tal, jag har klockat mig själv när jag pratat faktiskt, och kommit fram till att jag behöver lite drygt två minuter till, sen så är jag klar! hahaha ;D men min fantasi är slut just nu så jag vet inte riktigt hur detta ska gå.. Time will tell!

Frida♥




Kommentarer
Postat av: Moa

Frida du är min ögonsten Frida du har så läckra ben. Frida åå Frida jag tycker så mycket om dejj!

2008-11-06 @ 13:55:48
URL: http://moasamuelsson.blogg.se/
Postat av: Frida A

lilla gulliga moa;) hahahaha!

2008-11-06 @ 13:56:25
URL: http://anderssonfrida.blogg.se/
Postat av: Sebastian

Hahahaha ni är ju crazy , men jag är också bäst på att rimma.

2008-11-06 @ 15:51:35
Postat av: kristoffer edenborg :D

asså du jobbar som galet på de där talet :-D verkar vara viktigt as hell :]

2008-11-06 @ 19:39:42
Postat av: Frida A

hahaha, vi är helgalna men jag trivs med det ;)

2008-11-06 @ 21:18:10
URL: http://anderssonfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0