if there's lessons to be learned..

Jag är precis klar med mitt arbete om kärnkraft, så är det någon som undrar något om det så kan ni fråga mig för nu är jag expert på det! Haha, nä, tveksamt. Men lite har jag lärt mig i alla fall :)
Josefine talade så vänligt om för mig innan att jag är väldigt kittlig, det hade jag absolut ingen aning om! Definitivt inte! Jag är sanslöst kittlig, hela tiden, jämt! Och det är lite jobbigt faktiskt, för tydligen är det väldigt kul att kittla mig. Jag har dock utvecklat en välfungerande teknik för att slippa händer  i sidan. Man får använda det man har, och det man kan, och i mitt fall blir det armbågen! Den är stenhård ;) och tro mig, det funkar varje gång!


Friiiiiida♥



Kommentarer
Postat av: kristoffer edenborg :D

hade ju varit döskojj att kittla dig då:]

2008-11-11 @ 15:49:54
Postat av: christoffer

Det skulle vara kul och läsa arbetet, kan du lägga upp det ? Så kan jag tipsa gröna realisten som doktorerar i ämnet :) :)



/C

2008-11-12 @ 15:49:04
URL: http://blue-green-mess.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0