insider

Det går på tv just nu. Dagens stora ämne är hur lätt äldre män raggar upp unga tjejer på internet och erbjuder sprit och pengar i utbyte mot sexuella grejer. Det är riktigt jävla äckligt rent ut sagt, vad är de för fel på såna män?? Med i programmet, intervjuad är dessutom Alexandramannen, en utländsk sliskig gubbe som är dömd för att han våldtagit och betalat för såna grejer med flera hundra tjejer. Och vet ni vad hans åsikt var om att han är dömd?
"Fine, jag är dömd, inga problem! Men jag skäms inte för vad jag har gjort."

SKÄMS INTE? DU BORDE BLI DÖDSDÖMD DITT ÄCKEL!!!!!!! Nästa grej  han går på och säger är att han borde skrivit en bok om hur man gör för att få tag på tjejer, för hade han gjort det hade han blivit miljonär på kuppen. ASGALGMAG, jag blir galen på sånt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0