jo

Jag har faktiskt lugnat ner mig en aning nu, lite lagom sent. Men jag blir som en jävla kaktus när sånt som hände idag händer, usch och smuts och fy!
Just nu sitter jag och pluggar litteraturhistoria, eller läser igenom det i alla fall. Det är nog det tråkigaste ämnet jag någonsin varit med om nästan! Där finns två olika historier som praktiskt taget handlar om samma sak, historian om Gilgamesh och Noas ark. Vad är vitsen med det? Ja de vet då inte jag. Sen är de något vajsing med Telias nätverk, eller vad det nu är, så ingen telefon funkar heller.. Tråkigt!
För övrigt får vi ta och gratulera Crille till körkortet också! :D:D



Kommentarer
Postat av: kristoffer edenborg :D

om jag ska vara ärlig så e noahs ark rätt intressant :]

2008-11-13 @ 22:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0