just live your life!

Idag är jag glad igen ;D Vi hade dans på idrotten och ja.. Vals och foxtrott är väl inte min starka sida, jag räknar, det gör oftast inte killarna så det blir nästan alltid jag som styr efter ett tag istället, och då blir de feeeeeel. Men sen hade vi bugg och det tycker jag är helt sanslöst kul! Jag älskar det! Det hade varit jättekul att kunna det ORDENTLIGT faktiskt..
Men ja ja :) Det blev inga små söta missödeni matsalen idag, och det är jag också glad över.
Sen litteraturhistorian.. Jag har ingen aning om hur det gick, bra förhoppningsvis, men det var nog ett av dom mest invecklade? prov jag någonsin haft. En massa konstiga tilläggsfrågor till huvudfrågan och saker hon sagt att man egentligen inte ens skulle kunna som tog upp nästan en tredjedel av provet. Det är lite dåligt faktiskt, men nu har man åtminstone lärt sig det till nästa gång!


Moa, Jackie, Monika och en rätt bra trött jag :) saknar en bild på Josefine bara!


Uppdatering! Jag hittade mig en bild på Jos också!;)

FRIIIIIIIDA♥



Kommentarer
Postat av: Josefine

Vilka vackra bilder du har hittat Frida! :) <3

2008-11-15 @ 22:10:15
Postat av: Frida A

ja jag vet, visst är dom?!;D <3

2008-11-16 @ 02:08:24
URL: http://anderssonfrida.blogg.se/
Postat av: Moa

Eller inte ;)

2008-11-16 @ 18:07:48
URL: http://moasamuelsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha, joho!:) <3

2008-11-16 @ 21:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0