No he can't read my poker face

definitely not! anyway, vi har håltimma fram till halv elva typ, och bara för att vår lärare inte tog sig tid igår och talade om att hon inte kommer vara här idag så måste vi sitta här när man hade kunnat ligga hemma i sängen och sova!? dåligt.. Men men, jag ska rycka upp mig och äta frukost nu tror jag i alla fall :)  när jag kommer hem har jag typ, tusen saker att göra! först måste jag "göra" hela stallet, ta in hästarna och ge dom mat och greja, sen måste jag hem och börja skriva på mitt tal, som ska va inlämnat på fredag så det känns som om det är dags att börja med det nu! Sen efter det måste jag börja läsa  den där dumma boken vi ska ha utlästa på torsdag. Jag ska dessutom hinna med att sova också! :O Jag blir så trött på detta :)

Frida♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0