simultankapacitet?

Är det någon som provat på att cykla upp för en seg jävla backe med en hand på styret som samtidigt höll i en ipod och skulle byta låtar hit och dit, och föra ett vettigt samtal i telefonen med andra handen, och dessutom lyckas cykla utan att hamna i diket? Det har jag gjort, och det sägs ju att tjejer har bättre simultankapacitet än killar, men ja, nej, just i det läget kände jag mig som en kille. Det var jobbigt för hjärnhalvorna att hålla koll på vilka olika saker som skulle göras måste jag säga :) haha


Kommentarer
Postat av: Moa

Haha, nejdå Frida det tror jag bestämmt inte att du är ;D

2008-11-03 @ 19:19:05
URL: http://moasamuelsson.blogg.se/
Postat av: Frida A

haha, nej de är jag inte;d men jag kände mig så :D haha <3

2008-11-03 @ 19:41:16
URL: http://anderssonfrida.blogg.se/
Postat av: kristoffer edenborg :D

<3333

2008-11-03 @ 21:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0