summertime!

Jag sitter just nu och tittar på Ensam mamma söker och min längtan efter sommar kom som om jag hade tryckt på en knapp! Den är nästan värre än min längtan efter jul.. Varma sommardagar, stranden, glass, soooooool, bada, fest, sommarmusik och jag vet inte allt! Ge mig!
För övrigt sitter jag och håller på att försöka lära mig mitt tal praktiskt taget utantill just nu, det går sisådär måste jag säga, men det blir nog bra när det väl kommer till krita! Vi har dessutom företagsekonomiprov imon! Det kommer bli en riktig helvetesvecka denna veckan.. Vi får välan se huruvida jag överlever eller inte! Haha.



F♥



Kommentarer
Postat av: kristoffer edenborg :D

saknar också sommaren ;( skejta supasomfan ute liksom:D hade ju varit så sjukt skönt nu :P

2008-11-09 @ 21:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0