today

Dagarna går sanslöst fort! Men jag tror faktiskt att jag har lyckats rätt bra med dagen. Företagsekonomiprovet gick bra faktiskt och att stå framme och hålla tal inför folk var mycket roligare än jag hade föreställt mig faktiskt! De flesta som känner mig vet jag, uhm.. väldigt gärna pratar! Det gjorde det hela ganska mycket lättare kan jag ju säg! Jag tror jag börjar bli sjuk faktiskt. Ulrika har fått med mig på spinning nästa veckan, och Moa har fått mig att följa med och simma. Det är inte illa för att vara jag faktiskt!
Nu tänker jag ta tag i denna hemska tyska med konstiga ändelser och ord, och ääääääääta! :) Jag vill ha helg för övrigt!


Jag tycker denna bilden är väldigt söt! hahaha

Andersson♥


Kommentarer
Postat av: Jos

Det tycker verkligen jag med att den är! Vi ser ut att ha mkt att komma med, inte alls trötta och iq-befriade eller så ;D haha. <3

2008-11-18 @ 11:28:16
Postat av: Frida A

nej absolut inte! ;) ja jag säger då de.. <3

2008-11-18 @ 11:36:48
URL: http://anderssonfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0