ännu en torsdag..

Veckorna går sanslöst fort! Nästan för fort! Men i alla fall, slutar tidigt idag, åker till AMV och äter och åker sen och köper jeans ;D Jag vill sluta på en gång, för jag är hungrig! Matsalen har faktiskt fått in fil och flingor nu så nu kan man ju äta så man blir lite mätt på lunchen i alla fall!
Imon kväll åker nästan alla tjejer i klassen till Värnamo för att äta god mat och fira Fridas födelsedag! Det ska bli riktigt trevligt faktiskt. Grattis till henne idag för övrigt :) Jag måste verkligen göra om min blogg, eller åtminstone designen! Finns det någon vänlig människa som skulle kunna tänka sig att hjälpa mig? För jag fattar absolut ingenting av hur man gör. Eller väldigt lite åtminstone. Hör av dig så vore det snällt! :)



-F



Kommentarer
Postat av: Frida

Tack :)

Och det va hur kul och mysigt som helst ikväll :D

2008-10-17 @ 23:56:17
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Frida

VARSÅGOD! Ja, jag hade kanontrevligt :D <3

2008-10-18 @ 00:17:06
URL: http://anderssonfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0