Englishtime!

Yes, that's what we have right now. Men den tar snart slut, så är det bara musiken kvar, i två timmar.. Med hp.. Jippi! Förhoppningsvis blir det VETTIGT indelade grupper idag. Och förhoppningsvis slipper vi xylofonspelandet. En gång i tiden för inte alls längesen faktiskt, tyckte jag musik var bland dom bästa ämnena på hela schemat. Jag har totalt ändrat inställning nu och det känns som om det blir rätt skönt när den är slut. Det gör otroligt mycket om man är i en grupp tillsammans med en lärare där alla kommer överens och har kul ihop, än om fyra, kanske fem verkligen försöker och vill något, och resterande 15 ger fullständigt fan i vad som händer och sker och gör allt för att provocera alla andra. Sånt gör mig bara förbannad. Men i alla fall, mina nycklar ligger fortfarande kvar hemma hos Sofia, så jag vet inte hur jag ska gööra efter skolan sen, om jag ska åka hem och invänta min kära mor eller far, eller om jag ska till AMV. Time will tell. Förmodligen hämtar vi väl dom när jag och mamma åker och köper nya osöndriga jeans imon ;D
På lördag blir det kullaberg sen, och ja, jag ser fram emot det som fan faktiskt! De ska bli skitkul :)   SANDRA! SNART SÅ! ;D



- F




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0