Hello you! :)

Just nu sitter jag och lyssnar på Hallelujah med Rufus Wainwright, och det får mig att längta så extremt efter jul och snö! Det är så mysigt :)
Vi fikade innan, och jag vågade aldrig smaka på de jag bakade igår, men det gick hem hos alla så det var nog gott i mer än min mun. Sen så hittade jag ju ingen liten låda att lägga dom i till idag, så jag fyllde en stor istället, så de finns många kvar, haha. ;D Basketen idag, eller ja, hela idrottslektionen tog verkligen kål på mig. Visserligen är väl det meningen kanske, men orken är rätt.. dålig nu om man säger så. Det ska bli skönt att komma hem och slänga sig i soffan med en filt och något att äta och göra absolut ingenting! Mamma och pappa är på någon utbildningsgrej med pappas företag hela dagen idag, så jag vet inte när dom kommer hem faktiskt. Jag är lite avundsjuk på att dom är på Hestraviken och har fått äta både frukostbuffé och lunch där...... Det är lite annat än en sketen macka minsann!  Men men, that's life :) 
Ha det bra!


- F




Kommentarer
Postat av: Monika

Åhh, det var supersmarrigt:D

Recept?

2008-10-10 @ 17:08:36
URL: http://m0nika.blogg.se/
Postat av: Frida

recept kommer du ;D

2008-10-10 @ 18:20:11
URL: http://anderssonfrida.blogg.se/
Postat av: kristoffer edenborg :D

hej sötnows :D

2008-10-11 @ 14:16:36
Postat av: Frida

haha, hej kristoffer;)

2008-10-11 @ 15:34:44
URL: http://anderssonfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0