hemma!

Nu är vi äntligen hemma igen. Jag är stelfrusen, och hungrig höll jag på att säg, men jag ångrar mig. Jag är proppmätt! Så mycket jag har ätit idag har jag nog inte ätit på en hel skolveckas dagar sammanlagt under denna terminen. Men men, fisket var väldigt trevligt iaf - as usual. Det kanske låter konstigt att jag trivs i ett sånt sällskap med bara killar och äldre gubbar, men nej. Det är faktiskt så att jag trivs, och inte så lite heller! Det händer alltid något oväntat och extremt roligt när man umgås med dom, hahaha!
Fredag imon känns kanon, för en gångs skull. Man har ju hela helgen framför sig! Imon kväll blir det förmodligen lugnt, jag kanske går till stallet en sväng. Och på lördag kväll blir det badtunna hos grannarna :D   I want Saturday!


                                    
    


- F



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0