inte riktigt lönt..

Att sluta tidigare för att hinna till tandläkaren var rätt skönt, men själva tandläkarbesöket kan jag ju inte påstå va lönt! Jag gick dit, fick ta av mig örhängena och sen skulle dom ta en bild med en maskin som snurrar runt hela huvudet, för att se hur det går för mina visdomständer. Den proceduren tog ungefär 2 minuter, och sen fick jag gå ut och sätta mig och vänta i tio minuter till för att se så att bilden blev okej. Sen gick jag tillbaka till AMV och väntade på att pappa skulle åka hem. :)
Vi hade ju som sagt sovmorgon idag, vi började inte förrän tjugo över tio. Det var faktiskt riktigt skönt! Sen att jag ändå oavsett tid är superkass på att ta mig ur sängen är en annan sak... Pappa kom i alla fall ungefär en halvtimma efter att jag gick upp (!) och körde mig till skolan, han är snäll :) och jo mamma! jag hann faktiskt äta frukost.  Nehe, nu kanske jag borde ägna denna lediga tid åt att läsa till naturkunskapen vi har sen, istället för att sitta här!



-F




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0