Tekniskt jävla skräp..

Datorer för övrigt driver mig till vansinne just nu. Min stationära hemma lever ett eget liv och funkar inte som den ska IGEN (!!!)  och denna bärbara hänger sig, och matar inte ut skivor som den ska och blablabla. VARFÖR ska alla mina tekniska grejer bli såna? Och jag menar verkligen ALLA. Varför kan dom inte bara bete sig som dom borde utan alla dessa jävla problem? Jag är väldigt glad att jag har en mamma som praktiskt taget alltid på ett eller annat sätt ALLTID lyckas lösa dom. She's the best!

Nej nu ska jag rycka upp mig och bli positiv igen.


Kommentarer
Postat av: kristoffer edenborg

det fixar sig sötnows

2008-10-22 @ 09:34:37
Postat av: Nicolasen

Det är för att du går i smee. Hade du gått TE så hade du inte haft några problem med sånt ;D

2008-11-25 @ 19:38:05
URL: http://livetenligtnicolas.blogg.se/
Postat av: Frida A

hahahaha, nu ska vi inte va såna nico!;)

2008-11-25 @ 21:02:23
URL: http://anderssonfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0