måndag eftermiddag, och projekttid.

Ja shit, jag är sjukt kass på att uppdatera det här! Har just nu projekttid där vi ska skriva ett tal där vi ska tala om något från den romerska tiden med ett korrekt språk därifrån och blablabla. För övrigt går veckorna alldeles för fort. vi har hur mycket som helst att göra i skolan och all den lilla tid som finns efter skolan går åt till att plugga. Jag har funderat en hel del över om jag egentligen valde rätt linje eller inte? men jag antar att jag inte är den enda. Det lär nog bli bra till slut tror jag, och jag trivs otroligt bra i klassen! 
Såå, till helgens stora happening! Min kära faster och farbror ska firas med en 50-årsfest utöver det vanliga, med sjukt mycket folk! Det ska bli både kul och ja, jobbigt tror jag.. Samtidigt som det är kul att träffa nytt folk så har man så jävla stor press på sig att man verkligen MÅSTE sköta sig, och vara väluppfostrad och allt vad man nu ska va. Det känns obekvämt att inte veta vad man kan säga och inte säga till folk, för att man inte vet hur folk tolkar det. Men jag antar att även det löser sig :)  Mitt största problem nu är vad jag ska ha på mig! Förvånade? nej, det är inte jag i alla fall, haha. Beslutsångest till tusen! Om någon har något vettigt förslag får ni gärna tala om det, det kan behövas.



-F

Kommentarer
Postat av: Monika

Jodå, beslutsångesten har jag märkt;D

2008-09-22 @ 14:57:21
URL: http://m0nika.blogg.se/
Postat av: Frida

hahaha, det har du va?;)

2008-09-22 @ 14:59:41
URL: http://anderssonfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0