Måndag morgon

Sitter just nu och har tyska, vår lärare är då inget att hänga i julgranen. Hon är jobbig ända ut i fingerspetsarna.
För övrigt har helgen varit kanon! :)  dock har jag fortfarande rätt bra ont i mina små fötter, men det är det utan tvekan värt. Det var även första gången på jättemånga veckor jag har träffat hela det "gamla gänget" igen, och det var inte förrän jag hade sagt hej till alla som jag verkligen insåg HUR mycket jag egentligen har saknat er..! Det slutade i alla fall med efterfest i Lövås 25,  och det blev ganska så sent om man säger så :)  så söndagen va ganska lugn hos dom flesta tror jag, haha.



-F





Kommentarer
Postat av: eve

de e INGEN på skolan som gillar Agneta. ja skojar inte.

Min ena lärare sa "Hon e livsfarlig" o den andra har frågat hur de går me tyskan eftersom "dom som har henne brukar vilja hoppa av eller byta"

:O

xD

2008-09-30 @ 12:03:49
URL: http://evelinanystrom.blogg.se/
Postat av: Frida

hahaha, sedärja, de förklarar en hel del ;P

2008-09-30 @ 15:06:21
URL: http://anderssonfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0