ilska

Jag kom precis hem från Fiddelin och dom små. Tog ut dom vid tre och har varit hos dom sen dess! Det blir svårt att släppa ifrån sig dom sen har jag konstaterat.
Jag höll dessutom på att sparka sönder vårat köksbord idag, eller jag tänkte tanken åtminstone. Det finns en kant under bordet som är till för om man vill lägga i en till skiva så att bordet blir större, och den är ganska så vass om man säger så. Jag drog i mitt vänsterknä i den kanten med en sån smäll att hela bordet flyttade sig (och det är inte dåligt tungt!). Hade jag inte fått så ont av det, i mitt redan onda knä så hade ilskan tagit över och jag hade sparkat till det. Ack ack, jag måste jobba med mitt temperament!

Kommentarer
Postat av: Sandra

hihi* förlåt men jag kan inte slut fnissa, för jag kan tänka mig att jag skulle ha gjort likadant;) haha bord kan vara riktigt förjävliga;p

2009-04-15 @ 13:20:40
URL: http://sandrasiljeholm.blogg.se/
Postat av: Christian

Det är inte bra att bli arg Frida! Dock förstår jag dig, hade dampat sönder! haha

2009-04-23 @ 20:01:59
URL: http://bestofchristian.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0