Lördagsförmiddag

Vi grillade igår kväll i det fina vädret. Jag älskar smaken av grillat, och älskar att solen värmer, jag älskar att det är ljust på kvällarna!!! Jag vaknade halv elva av fågelkvitter och strålande solsken och  va pigg, så jag gick upp och satte mig och åt frukost ute. Och om ni frågar nån som känner mig väl så brukar jag sällan va uppe före elva på helgdagar! ;) Så nu ska jag ta och gå ner till stallet och sätta mig ute och putsa alla lädergrejer, det var ett tag sen så det lär behövas! Sedan ikväll blir det "tjejfest" uppe hos Alex, jag hoppas det kan bli samma röj som det en gång i tiden alltid blev, vi får se! Det ska bli kul iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0