det där med trötthet

Det är lite av ett mysterium för mig.  Man kan gå och lägga sig sent på kvällar och helger, och vara allmänt trött på veckorna, men när man då får för sig att man ska vara duktig och går och lägger sig tidigare en kväll för att man ska bli piggare, ja då blir man bara ännu tröttare dagen efter!  Var finns logiken i det?  Jag är trööööööött! Och hungrig dessutom. Och jag skulle behöva åka och handla kläder (jag trodde aldrig jag skulle behöva säga det faktiskt! haha!) Men så är läget för tillfället. Förhoppningsvis blir det en aning trevligare när dagen har gått. :)

Det snöar förresten.. Mycket! Usch, tur att vi nästan bara är i klassrummet hela dagen.


Kommentarer
Postat av: Josie

Jadu, ganska skönt att sitta inne när man kollar ut ;)

2009-02-26 @ 09:38:07
Postat av: Frida A

minst sagt! och inse att man inte behöver gå ut förrän man ska hem egentligen;D

2009-02-26 @ 09:46:37
URL: http://anderssonfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0