hemma igen!

Jahapp, då va den fjällenresan slut. Synd! Jag trivs där uppe =) Jag orkar inte dra upp hela den, det tar lång tid, så vill ni höra får ni fråga.
Jag tittade en stund på "Den rätte för Rosing" innan. Totalt värdelöst egentligen, det går ut på att hon liksom alla andra ska hitta den rätte. Men så till saken. En av killarna som åkte ut berättade om att där fanns både stekare och förtidspensionerade rikemansgubbar med, och ansåg då att han som ung kock givetvis blev förbisedd, "klart ingen tänker på en sån som mig då" var hans kommentar. Jag blev lite sådär, "ööh, hallå du grabben vad tänker du med?" Går man efter yrke när man väljer vem man vill träffa och eventuellt leva sitt liv med? Borde man inte rimligtvis gå efter magkänsla, personlighet och allt det där? Bara för att någon är "stekare" och har mycket pengar behöver inte det betyda att du har hittat killen i dina drömmar. Man måste rota djupt! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0