Utvecklingen går framåt

Nu har jag fått lära mig att skriva brev på datorn enligt Svensk Standard, det är inte illa! Så från och med nu kan jag skriva brev åt alla som vill, haha! ;)
Jag funderar på om jag håller på att bli sjuk IGEN, för jag fryser som en galning. Hela tiden, och det spelar ngen roll hur mycket kläder jag har på mig. Jag sov alltså inatt med vanliga sockar och raggsockar, tjocka joggingbyxor, linne och hoodtröja, samt filt på täcket???? Jag tänkte jag ska jobba sen i alla fall, pengar behövs. :)


Kommentarer
Postat av: sandra

hehe* ja uppdateringen går ju framåt;) hoppas du ha det ra kramar sandra<3

2009-02-14 @ 15:31:59
URL: http://sandrasiljeholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0