dagens goda gärning

Är gjord av Fröken Andersson idag! Jag har skurat duschen. Det var det mest ofräscha jag gjort på länge, men nu är den ren och fräsch igen, och tacka gudarna för det!
Jag var på utvecklingssamtal innan också, och det gick faktiskt bra. Jag fick sagt det jag ville, och för en gångs skull va det nog jag som drog ut på tiden och inte mamma (förlåt mig mamma!). Sen tidigt igår eftermiddag piper min telefon oavbrutet, av någon anledning har någon gett utt mitt mobilnummer (förmodligen och förhoppnings vis fel, och omedvetet) till någon mäklarfirma i huvudstaden, vilket gör att jag får ett sms varje gång budet på en viss lägenhet där höjs. Jag överdriver inte om jag säger att jag fått över femton sms! Det verkar dock vara ett nummer som inte, ja vad ska man säga..? "får sms tillbaka" utan bara skickar ett massutskick till alla som är med i budgivningen, eller något i den stilen, då jag hörde av mig dit och talade om att jag som sjuttonåring, studerande i smäland inte är intresserad av en trea i Stockholm och blablabla. En aning skumt, men men! Nu är det i alla fall dags för sängen för min del, sov gott! :)



Kommentarer
Postat av: Marielle

Hej! Kul att du ville vara med och tävla på min blogg. Nu är vinnaren dragen :-) Kram

2009-01-14 @ 22:19:58
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0