Drömvecka!

Ja, det har faktiskt börjat bra denna veckan. Enda dagen än så länge vi har gått längre än till två är i måndags, och även imon då, men annars har det varit kanon! Jag är nöjd med schemat vi fick detta året, det var mycket mer.. Vänligare än förra terminens! ;) Som några kanske vet så renoverar min bror nere hos sig, och vi var och köpte bänkskivor till köket igår. Vi ska även iväg och titta på kakel idag. Det värsta är nog dock att jag som syster inte har så mycket att säga till om. Min åsikt kan jag ge men inte mer ungefär ;) Jag antar att vi är rätt lika egentligen, jag och Fidde. Men i alla fall, om man tänker allt framför sig tror jag det blir riktigt bra när det är klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0