He does nothing, the boy does nothing!

Den låten är helt hopplös. Precis som alla andra radiopopgrejsimojser. Allting sätter sig i skallen så man blir galen! Men i alla fall, utbildningsmässan igår. Den va ganska rolig faktiskt, det var både positivt och negativt. Dock hade jag väl kanske lite för mycket förväntningar upptäckte jag sen.. När jag kom hem var jag helt slut! Det var längesen jag var så trött, så det var en riktigt pest att gå upp i morse, men eftersom vi slutar tidigt på tisdagar gick det ganska bra ändå.
Sååå, Isaberg imorgon! Friluftsdag för alla med idrott på gymnasiet. Jag hoppas det blir minusgrader i alla fall, för det är inte kul att åka i detta vädret, man blir ju helt dyngsur! Jag tror även det blir en hel del som åker dit, så då kanske det inte är så kul i backarna heller om man ska behöva trängas, men det är som det är. Det ska bli kul att åka till fjällen om några veckor i alla fall, jag får se fram ordentligt mot det istället.
Torsdag är det kort dag i skolan, och fredag är vi lediga på, så det blir Dannäs för hela slanten! Jippi :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0