nytt år, nya möjligheter

Det va ett tag sen, jag vet! Har ärligt talat blivit ganska kass på att sitta vid datorn det senaste. Men i alla fall, nyår. Det var jättetrevligt, hos mina kusiner med vänner och släkt. Det kan bli rätt bra drag om man säger så! Det bästa på hela nyår var dock tolvslaget, då Sebastian Lindell gick ner på knä och friade till sin Linda! Folk som känner mig vet att jag är ganska så.. Lipsillig av mig, och att mamma stod jämte och lipade gjorde inte saken bättre. Det är nog första gången jag lipat på nyårsafton, men det var åtminstone av en bra anledning! Jag hoppas verkligen ni får fortsätta såhär! :)


Det blivande brudparet :)


Och syskonen Andersson.. ;)


Kommentarer
Postat av: Josie

Ni är ju inte lite lika alltså ;O <33

2009-01-03 @ 11:38:45
Postat av: Frida A

nej men hallå! :O inte på den bilden (A) <3

2009-01-03 @ 16:31:03
URL: http://anderssonfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0