19:45

Och jag har städat färdigt :) de ni! Det tog mig.. en bra timma i alla fall. Nu tror jag det är säkert att låta folk komma upp på övervåningen igen.. Känns bra att jag hann innan så ska det låta också! Lite gott att äta och inte minst dricka och sen är kvällen gjord.
Mässa imorgon klockan elva känns inte så lockande faktiskt.. Som tur väl är så är jag bara där knappt en timma för sen ska vi iväg och fira farmor.  Ulvereds hjorthägn, där är bordet bokat. Vi ska åka hela familjen Andersson, hela familjen Hellqvist +bihang (hahahaha, internt skämt om alexandra ;), och två par till av farmors kompisar/syskon Det ska bli intressant, jag har inte varit där sen jag var en tvärhand hög ungefär.. Ganska längesen med andra ord ;) Jag som hade tänkt ut precis vad jag skulle ha på mig då i brist på annat att göra på projektlektionen blev mindre glad när mamma berättade om omgivningen. Nej, det var inte läge att ha mina favoritpumps. Vad gör jag då? Jag vet inte.. time will tell!


Kommentarer
Postat av: FRIDA

sv; Haha, japp jag kände att jag var tillräckligt gammal nu ;)

2009-03-26 @ 14:42:46
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: FRIDA

Tack haha ;)

Jag ÄLSKAR choklad så lär inte bli besviken ;D

2009-03-26 @ 20:20:42
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0