can I get a yeeeha?!

Då va trajet 2009 på g! Vi va på Bambu och planerade. Jag tror aldrig någonsin det har gått så fort att planera lagnamn och tema innan faktiskt?! Ett jävla härligt gäng blir det i alla fall :D För er som inte förstår ett skit av vad jag snackar om, TRAJET som vi så fint kallar det är en slags "hinderbana" man går i lag på ca 1,2 mil med tio stationer under tiden som ska utföras. Jag kommer inte på något bra exempel på stationer som jag kan säga på rak arm, men det är i alla fall extremt roligt! Lagnamn och tema till utklädning och så vidare är en oskriven regel numera. Ev. så åker vi till ullared på lovet och fixar grejer till det, och resultatet vill jag lova kommer bli vackert ;) Watch out, here we come!

Kommentarer
Postat av: SAndra

hehe' okej, jo jag började undra va det var för ngt! men det låter skitkul i alla fall :D

2009-04-01 @ 09:54:10
URL: http://sandrasiljeholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0