felsägningar

Jag och Ludvig redovisade nyss en presentation om Gnosjöregionens företag. Det är tur att man inte skäms för sig, eller åtminstone vågar göra bort sig. Rast nästa och sedan samhäll. Äta, plugga och gå till stallet. Känns som om jag kommer va ganska så trött imorgon också? Dom är så oerhört snälla mot oss i skolan! Aldrig någonsin får vi läxor.
Imorgon ska vi i alla fall iväg ett gäng tjejer till Bambu och äta och planera trajet 2009! Jag tror det blir riktigt bra. Trots farlig motion och lång dag så är det en av årets höjdpunkter, jag undrar varför??? haha! Som sagt, det blir nog riktigt bra. Om inget annat blir det väl än trevlig kväll på Bambu åtminstone. Jag har äntligen fått tid att kolla mitt knä nu såhär mer än ett och ett halv år efter att jag blivit påkörd. Ska bli intressant och se om dom är kapabla nog att hitta felet i det utan massa konstiga extragrejer som kanske inte borde behövas. Time will tell!

"Before trajet 2008"


Min oerhört charmige bror efter lite förberedelser för förra årets trajet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0