hard as rock!

Jag, eller vi i klassen rättare sagt har blivit bortskämda med att sluta tidigt i skolan numera. Nu är det slut med det! Halv fyra är sluttiden idag och jag är REDAN helt slut.. Illa. Inte blir det bättre av att halva skolan sitter och spelar cs och sån skit rent ut sagt vilket gör att internetet blir så otroligt segt! Nästan ingenting funkar längre. Så ni som gör det, skulle ni kunna ta åt er och förstå att det är erat fel att det blir så, så istället för att klaga - gör något åt det?! Tack :)
Det blir nog stallet, mat och historia när jag kommer hem, mer orkar jag inte med idag. Förresten, snart så får vi tillökning i familjen! :D Ritis ska få valpar!

Följ min blogg med bloglovin :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0