I'm falling in love with your favourite song, lalala

Mando Diao är för mig ingen hit, men just dance with somebody är faktiskt bra, riktigt bra!
Jag har precis ätit en macka och lite fil och flingor och lagom till att jag satt där i köket ensam och åt så såg jag månen utanför fönstret. Jag blev ganska fascinerad över hur fort den, eller om det nu är jorden (det är det va??) förflyttar sig i alla fall! Första gången jag fick syn på den så syntes den knappt bakom träden, och mindre än fem minuter senare visade månen upp sig i sin fulla prakt! Alltid upptäcker man något nytt!
Nu så ska jag ta och se om jag kan sätta mig in i hur Vänsterpartiet tänker, förmodligen går det ganska dåligt, men ett försök är ju bättre än inget iaf. Vi ska nämligen ha en debatt i skolan imorgon där vi ska agera och tala utifrån vårat parti, spännande spännande! typ.. Sen ska jag se om jag kan knåpa ihop något till min ångmaskinsartikel till vår "tidning" i skolan, det är så dags för det nu. Jag skrattade lite åt en klasskompis idag, jag tänker inte nämna några namn bara för att va lite snäll för en gångs skull, men vi skulle i alla fall skriva ett gammalt nationellt prov och har en slags.. Ja, en portabel minivägg som vi fått av byggarna att sätta upp mellan oss för att inte fuska, och den jag sitter mitt emot slänger ur sig "var vill du ha den...?" är det bara jag som lyckas få det till något annat, en aning mer suspekt? Haha, kul var det i alla fall!
För övrigt ska jag klippa mig på torsdag efter skolan :D jag är sugen på.. kort! men inte jättekort. Jag slits mellan mina val, beslutsångest tror jag bestämt det kallas. Vi får väl se vad saxen  har att komma med!

Visitkort



Kommentarer
Postat av: Louise

Men Frida då ;)

2009-03-11 @ 12:55:47
Postat av: Frida A

haha ;) det bara blir så!

2009-03-11 @ 13:58:54
URL: http://anderssonfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0