I've got all the time in the world

Jag har aldrig varit någon grubblare, jag har förresten ärligt talat väldigt sällan ens tänkt riktigt ordentligt, men nu så har det slagit om, och det stör mig. Det är jobbigt att grubbla!
Vi har anti-drog och alkoholdagar idag och imon i skolan, och om man jämför med nissen som var och hade föreläsning innan idag om sitt liv så är väl mitt grubblande ingenting! Jag tror inte ens det går att tänka sig in i deras situation. Herren i fråga var en gång i tiden en alkoholiserad narkoman. Första gången han provade droger var han 9 år!!!!
Jag var dessutom sen till bussen idag, fast det var faktiskt föreläsningens fel, och sen hade jag inget busskort med mig heller. Är man då sist in på bussen får man räkna med att tränga sig in längst bak någonstans, och ingen som hoppar av på samma busshållplats var med idag. Busschauffören var dessutom ny. Det var inte mycket till reaktion när jag tryckte på stopp-knappen vill jag lova! Inte från hans sida iaf, en annan sprang genom hela bussen och svor över att jag höll på att få åka med till Reftele.. Men det löste sig i alla fall :) Nu så ska jag ta tag i min tyska och .. Se om jag kan lära mig något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0