Sommartid

I helgen har jag alltså varit i Hultsfred och tränat till häst. Fem pass på tre dagar, det är mer än vad både huvud och kropp på Frida är vana vid, så behöver jag en nämna att jag är helt slut? Meg var helt otrolig, jag har aldrig träffat en instruktör som har gjort mig så medveten över mig själv, vad jag gör och inte gör innan. Det är bra visserligen, jag kommer ju på mig själv när jag gör fel, men man inser att det aldrig är riktigt riktigt bra. Det finns hela tiden plats för förbättring! Det blev en liten utmaning, inte så liten egentligen. Ett fullblod och "gammal" (Robbie är åtta år i år) galoppör med en oerhörd vilja att hela tiden vara till lags, men så känslig att han rör ihop det för sig själv. Snacka om att göra mig förvirrad också, haha! Jag har fått sån hjärngympa och kroppsträning att ingenting funkar som det ska riktigt nu, helt slut som sagt. Vissa stunder gick det ändå riktigt bra och jag kan inte säga annat än att jag är riktigt nöjd med helgen! God mat och dryck och lite sömn kan också tilläggas som ett trevligt tidsfördriv. Att vi sen ställde om till sommartid och fick en timma mindre att sova på känns, men men. Nu tänkte jag krypa till kojs och invänta en ny skolvecka, pffff!

En aning suddigt, mobilkamera, men bättre än inget!



Kommentarer
Postat av: sandra

´stiliga bild:) ja, frågan är ju om vad som är jobbigast, skolavecka eller ridhelg.. men jag kan tänka mig att ridhelgen är roligast iaf :D hihi*

2009-03-30 @ 09:46:28
URL: http://sandrasiljeholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0