the fear

Mitt hår är avklippt. Mycket avklippt. Med mina ord väldigt kort. Men jag trivs faktiskt! Jag trodde jag skulle tveka efteråt, men inte det minsta! Kunde det bli ett bättre betyg till Elin eller? Jag tror inte det! Tänk er Gossip Girl-Jennys hår, lite den stilen, fast kortare, och fortfarande med snelugg. Kanske kommer en bild på det sen, vem vet? :) Det blir lite vemodigt att knappt kunna använda tofs numera men som sagt, jag är jättenöjd ändå.
Nu ska jag ta och plugga matte till provet och skriva klart min historia-artikel.. Och äta godis!

Kommentarer
Postat av: Monika

Åh, det blir spännande att se imorgon då:) Snygg design förresten!

2009-03-12 @ 19:43:26
Postat av: Frida A

haha ja då! jag kan inte ha tofs längre! :/ men men :D tack så jättemycket! jag tycker du ska ta upp din blogg igen!

2009-03-12 @ 20:16:26
URL: http://anderssonfrida.blogg.se/
Postat av: Louise

Det blev jätte-fint!! :D

2009-03-13 @ 12:53:46
Postat av: Frida A

tack tack :D

2009-03-13 @ 13:45:10
URL: http://anderssonfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0