the good, the bad and the ugly

Denna dagen måste jag säga har varit totalt värdelös än så länge. Eller meningslös kanske är ett mer rätt ord? Historia på morgonen, och sen har vi inte haft någon lärare sen kvart över nio. Great!
Sofia har tagit körkort sen sist, jag är avundsjuk! Jag vill ocksååå.... Har även börjat fundera lite över trajet, ett lag har vi fått ihop i alla fall, vi ska bara sätta oss och diskutera lite om det. Det kan nog bli riktigt trevligt tror jag :)
Det blir full rulle i eftermiddag! Först ska vi på fadderföretagsbesök jag och Andrea, och jag ber till gudarna att det går fort, då jag ska hem och först baka till två omgångar fika till morgondagen, sen ska jag packa alla grejer jag behöver ha med mig i helgen, och sen måste jag även ner och hämta ridstövlar, hjälm och väst i stallet också. Jag måste även skriva klart ett referat, och förbereda mig för en företagsekonomi-presentation som ska göras imon morgon och eventuellt hinna med att sova innan det blir fredag! Full rulle som sagt.
Jag längtar efter påsk i alla fall då vi ska till Fållinge, till Åsa och Putte. Ska bli mycket trevligt, så nu Fiddelin, ska vi ställa oss och steka prinskorvar! haha :)
Jag har dessutom planer för min födelsedag. Skam den som ger sig!


Kommentarer
Postat av: Christiän

Vilken blogg. Blondinbella får akta sig!

2009-03-29 @ 00:34:31
Postat av: Frida - It's rock'n roll baby!

Haha, det har jag sagt i evigheter, men ingen tror mig ;)

2009-03-29 @ 20:37:58
URL: http://anderssonfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0