the past

Jag var iväg på en nostalgitripp alldeles nyss. Närmare bestämt niornas cabare förra året. Den var väl ingen jättehöjdare, men vilka minnen! När alla står och skriker "ALDRIG MERA ÅSEN!!!!" tillsammans med Gyllene Tiders "Det är över nu". Jag ljuger inte om jag säger att jag fick gåshud på praktiskt taget hela kroppen, och jag kommer fortfarande ihåg min lilla segergest när allt var slut som igår. Nästa gång är studenten, och den lär väl ge mig ännu mer gåshud i framtiden!

Är man inte lång så är man inte, då får man lösa problemet på annat sätt! Ser ni mig? ;)





Kommentarer
Postat av: Louise

Hahaha :D

2009-03-23 @ 13:41:58
Postat av: Frida - It's rock'n roll baby!

;) ;)

2009-03-23 @ 19:55:53
URL: http://anderssonfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0