"Vad blir det för mat?"

Japp, jag sitter och tittar på Per Morberg. Han är en sån person som man antingen älskar eller hatar. Jag för min del tycker han är riktigt rolig, man skulle kunna ha det där som ett humorprogram faktiskt! Eller ja, något åt det hållet i alla fall.. Han gjorde hemmagjord chokladpudding alldeles nyss som han hällde upp i glas. Han tog sedan ett av dom glasen och visade oss tittare och berättade att han skulle ha citronmeliss på och sen började han halvviska och flamsa lite, och sen kom det "och så måste jag givetvis ha nått bögigt på också...." väldigt besviket. Här är det inget retuscherat och välformulerat enligt manus inte! :D

Sen ska jag gratulera min älskade vän Sofia som fyller arton idag! Nu är det bara systemet kvar ;)




Kommentarer
Postat av: Louise

Tycker han är skit läskig ;) Krya på dig vännen :D

2009-03-06 @ 15:00:05
Postat av: Frida A

hahahaha, nej han är frän! :D tack tack, vi ses på måndag! =)

2009-03-06 @ 22:50:43
URL: http://anderssonfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0