welcome, sun!

Solen skiner idag!, det var på tiden! Är den här för att stanna? Nah, skulle inte tro det.. Man får va glad för det lilla som ges!
Dagen idag blir ganska seg, som alltid på torsdagar. Vi lyfter knappt våra små(!!) rumpor från stolarna idag förrän vid eventuell lunch vid tolv, för att sedan sluta tio över ett. Då ska jag springa iväg och klippa mig. Eller ja, springa och springa.. Gå duger bra.
När vi nu då spenderar hela dagen i klassrummet så är det ingen mening att ens försöka klä upp sig, vem bryr sig om det en dag som denna? Därför sitter jag och myser i min volbeat-t.shirt med en kofta över. Jag älskar den t-shirten. Min granne sa för ett tag sen ganska så surt efter att någon annan hade "försökt" påstå något annat att "Du är en rockbrud, så är det, punkt!!!!!" Hahaha, ja, jag tror jag får hålla med, jag är nog det..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0